کلوپ !! زندگی - ازدواج - زناشویی !!
تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | نویسنده : حسین

شب زفاف-شب عروسي (شب زفاف) اولين شب شروع زندگي مشترك و يكي از شب هاي بسيار مبارك است . مباركي آن از اين جهت است كه در روايت آمده مؤمن با ازدواج و عروسي كردن نيمي از ايمانش تكميل مي شود.

به همين جهت در منابع اسلامي آداب فراواني براي شب زفاف ذكر شده است. در شب زفاف دعا مستجاب است و فرشتگان رحمت خدا را براي عروس و داماد نازل مي كنند.شب زفاف در خاطره ي تمامي زوج هاي...



ادامه مطلب...
تاريخ : پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, | نویسنده : حسین

پدر؟ مادر؟ همسر؟ فرزند؟ یا شغل، مدرک، موقعیت و ثروت؟ یا به سلامتی ات؟ تفکراتت؟ احساساتت؟ یا اعتقاداتت؟ فرقی نمی کنه ، وابستگی یعنی اینکه خودت را به شیئی غیر از اصل خودت، چنان ببندی که آزادیَت را بگیرد.

انسان نامحدود و البته آزاد آفریده شده است . و همه هستی....



ادامه مطلب...
تاريخ : سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, | نویسنده : حسین

 
در بین ما افرادی وجود دارند که مجردند و ترجیح می دهند هر چه زودتر تشکیل خانواده بدهند، اما در این بین هستند اشخاصی که ترجیح می دهند همچنان مجرد بمانند و یا دیر تر ازدواج کنند. باید اشاره داشت در بیشتر افرادی که تشکیل خانواده می دهند میل به ازدواج احساس می شود، یعنی زمانی که این احساس در آنها به وجود آمد تشکیل خانواده می دهند… حال شاید شما بپرسید، این نیاز را چگونه باید در وجود خودمان بشناسیم تا ازدواج کنیم… آیا اصلاً چنین احساسی در ما به وجود می آید یا نه؟ تست های زیر را پاسخ دهید تا متوجه شوید که در وجودتان چنین میلی دارید یا خیر؟


ادامه مطلب...
تاريخ : سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, | نویسنده : حسین

ازدواج مثبت ترین اتفاق زندگی است که گاهی وقت ها به خاطر اشتباهات به ظاهر کوچک به تعویق می افتد و شانس ازدواج را کاهش می دهد. اگر فکر می کنید کم کم دارید به جمع دختران مجرد سخت گیر می پیوندید، این مطلب را بخوانید تا متوجه اشتباهات ناخواسته خود شوید......



ادامه مطلب...
تاريخ : جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, | نویسنده : حسین

چرا دخترها نمی توانند یا نباید از پسرهای مورد توجه خود خواستگاری کنند؟این سؤال از سؤالات بسیار مهم و قابل توجه است و شاید برای بسیاری از دختر خانم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.
البته باید اذعان کرد که بسیاری از دخترها نیز چنین نمی اندیشند و دوست دارند شاهد آمد و شد خواستگاران متعدد باشند و از میان آنان، کسی را برگزینند که موجّه تر بوده ، از قابلیت همسری و بالاترین توان آرامشگری برخوردار باشد.
شایسته است در ارتباط با این سؤال اساسی، توجه علاقه مندان را به نکات زیر جلب نماییم:



ادامه مطلب...
تاريخ : چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, | نویسنده : حسین

 تفاوت نگاه زنان و مردان به زیبایی

 
مردان و زنان الگوها و معیارهای کاملا متفاوتی برای تحلیل زیبایی افراد اطراف خود دارند که با دیدن چهره یک فرد فورا او را با آن الگوها مطابقت داده و درباره زیبایی آن فرد رای می‌دهند. به تازگی مطالعه‌ای جدید زیباترین زنان و مردان دنیا را از دیدگاه هر کدام طبقه‌بندی کرده است.


ادامه مطلب...
تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, | نویسنده : حسین

آیا تا به حال به خواستگاری رفته اید؟ اگر رفته باشید مطمئنا با آداب و رسوم آن هم آشنا هستید اما جهت اطلاع دامادهای ناشی عرض می کنم که خرید یک جعبه شیرینی ( ترجیحا خامه ای) و یک دسته گل ( که چنانچه در سبد باشد با کلاس تر محسوب می شود) الزامی است. اما جناب آقای داماد، درحین ورود به خانه ......



ادامه مطلب...
تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, | نویسنده : حسین

 

حقیقت امر ان است که ازدواج چیزی نیست که بخواهید به خاطر انگیزه های آنی وارد آن گردید ممکن است شما دیوانه وار همدیگر ار دوست داشته باشید اما اگر همسرتان خواهان فرزند باشد اما شما نه ازدواج شما قطعا زیاد دوام نخواهد آورد…



ادامه مطلب...
تاريخ : دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, | نویسنده : حسین

 

محبت قلبی بوجود آمده به منظور آشنایی با یكدیگر و فراهم كردن مقدمات ازدواج را چگونه می توان به دیگری تفهیم كرد و آیا اصولا صحیح و معقول و پسندیده است محبت و علاقه باطنی خود را به طرف مقابل (كه از جنس مخالف است) تفهیم كنیم و آیا پی آمدها و عوارضی به دنبال نخواهد داشت؟


ادامه مطلب...
تاريخ : دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, | نویسنده : حسین

انسان بر اساس تفكر و بینشی كه دارد دست به گزینش می زند. در زندگی همیشه دو راهی ها و لحظات سرنوشت سازی پیش می آید كه انسان را ناگزیر از انتخاب می كند، هر چه فرد از درایت بهتری برخوردار باشد به همان نسبت امكان موفقیت او در تعیین مسیر زندگی اش بیشتر خواهد بود.
 

البته در شكل گیری رفتار انسان در همه موارد اندیشه و تفكر .........

 



ادامه مطلب...
تاريخ : یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, | نویسنده : حسین

همسر مناسب برای هر کس تعاریف خاص خودش را دارد اما اصولی وجود دارد که باید در همه آنها یکسان باشد. در واقع همسر خوب، همسری است که معیارهای پایه را داشته باشد و بعد از آن معیارهای مورد علاقه شما را تامین کند.

در این مطلب معیارهای پایه همسر مناسب را خواهید خواند.



ادامه مطلب...
تاريخ : یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, | نویسنده : حسین

 

زن خوب کیست؟ این که همسر آینده شما جایگاه اجتماعی خوبی داشته باشد امتیاز بزرگتری محسوب می شود یا این که خانواده بهتری داشته باشد؟ این که با سلیقه باشد مهم تر است یا این که زیبا باشد؟



ادامه مطلب...
تاريخ : یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, | نویسنده : حسین

  ازدواج به عنوان یکی از بزرگترین مسئولیت هایی که افراد در طول زندگیشان بر عهده می گیرند، نیازمند برخی مقدمات (خارجی و داخلی) است تا به موفقیت و پیروزی دست یابد. این مقدمات چه هستند؟



ادامه مطلب...


قالب

گرافيک

دانلود

ميهن بلاگ

بلاگفا

بلاگ ريز

فتوشاپ

تالار

psd

PS